Losse mappen, rondslingerende papieren en onvindbare contracten. Het is de nachtmerrie van iedere geordende kantoormedewerker. Archiefkasten bieden hiervoor een uitstekende oplossing. Ze brengen structuur en orde in een kantooromgeving. Het zorgt voor overzicht en rust, waardoor iedere kantoormedewerker uiteindelijk beter zal functioneren.
Archiefkasten verhogen de productiviteit
Archiefkasten bieden de mogelijkheid om administratie te ordenen. Je kunt bijvoorbeeld facturen in een kast op volgorde van datum archiveren en contracten op naam gesorteerd in mappen doen. Als er vervolgens een oude factuur of contract opgezocht moet worden, is dit een fluitje van een cent. Er hoeft niet meer in verschillende bureaulades gezocht te worden of op andere kantoren, je hebt het nu zo voor de greep. Dit scheelt veel tijd en werkt veel lekkerder. De productiviteit op kantoor wordt verhoogd en iedereen werkt veel prettiger.
Brandwerende archiefkasten
Als je kiest voor brandwerende archiefkasten, heb je grote kans dat documenten een brand zullen overleven. Facturen blijven bewaard, contracten worden gered en andere documenten hoef je niet opnieuw op te maken of op te vragen. Dit scheelt honderden uren aan werkzaamheden die een dergelijke brand kan veroorzaken.
Onderdeel van de stijl en het interieur
Als je als bedrijf kiest voor een specifieke huisstijl, dan kun je hier ook passende archiefkasten bij kiezen. Is er gekozen voor een trendy stijl? Of juist meer voor een klassieke, degelijke stijl? Archiefkasten zijn er in veel verschillende vormen en stijlen, waardoor jouw stijl hier absoluut bij zal zitten. De gekozen interieurstijl wordt hiermee versterkt, deze eenheid schept rust en duidelijkheid op kantoor, wat de productiviteit en werksfeer zeker ten goede zal komen.